doctorands

Una vintena d’estudiants de doctorat vinculats a grups de recerca de la UST han mostrat els resultats de la seva recerca aquest dijous al matí a l’Aula Magna, en el marc del workshop “Research at the Faculty of Sciences and Technology: Our PhD Students”. L’activitat pretenia donar una visió panoràmica de les línies de recerca que s’estan duent a terme en aquesta facultat. Alhora, volia ser un reconeixement a la feina desenvolupada pels investigadors predoctorals del centre i apropar la seva tasca als estudiants de grau.

Al programa hi han pres part estudiants de totes les línies de recerca de la Facultat, que han fet les seves presentacions en un format de càpsula breu de comunicació. A més, hi han intervingut investigadors dels grups de recerca de la UST: Jordi Solé, del Data and Signal Processing (TDS); Malu Calle, del Bioinformatics and Medical Statistics (BEM); Sergio Ponsá, del Centre Tecnològic BETA; i Judit Molera, del Mechatronics and Modelling for Materials Technology (MECAMAT), i Elisabet Sarri del Tissue, Repair and Regeneration Laboratory (TR2Lab). El cap del programa de doctorat de la UST, Joan Bertran, ha obert l’acte, i l’ha tancat la intervenció de la degana de la facultat, Laura Dempere.

L’activitat forma part del programa de les Jornades TIC Salut i Social, que aquest dijous i divendres se celebren a l’edifici El Sucre de Vic, i que la UVic-UCC coorganitza.

Programa detallat del workshop