coamb

Un any més, l’Associació Catalana de Ciències Ambientals (ACCA) i el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB) impulsen els Premis de Ciències Ambientals, que arriben a la cinquena edició. Aquests guardons tenen per objectiu donar a conèixer el paper fonamental que el col·lectiu de les ciències ambientals té en les transformacions socials, econòmiques i culturals del segle XXI.

Els premis reconeixen cinc categories, entre elles la de projecte o treball de final d’estudis, que s’adreça a estudiants universitaris d’últim curs dels estudis de Ciències Ambientals que imparteixen les universitats catalanes. El premi té una dotació econòmica de 150€ entre d’altres avantatges com la col·legiació o adhesió al COAMB o l’associació a l’ACCA gratuïta durant un any.

La present convocatòria és oberta fins al 21 d’octubre i per participar només cal omplir el següent formulari i enviar el treball que es presenta a l’adreça premisambientals@coamb.cat. Consulta les bases dels premis en aquest enllaç.