Ja ha finalitzat la campanya de mostreig 2021!

with No hi ha comentaris

Durant el curs escolar 2020-2021, ha tingut lloc la segona edició del projecte Pescadors de Plàstic, on un total de 20 escoles i instituts han mostrejat durant els mesos d’abril i maig 30 trams de riu de les conques de la Tordera,  Fluvià,Ter i Besós. A continuació, us deixem amb un recull de fotos dels mostreigs. Molt bona feina!

Per compartir els resultats obtinguts, els equips d’investigació dels centres participants han preparat un pòster científic per cada de tram mostrejat, que podreu trobar a l’apartat de RESULTATS d’aquesta pàgina web.
A més a més, els diferents equips de reporters han fet fotos i vídeos per documentar el funcionament del mostreig. Amb tots els vídeos que ens han enviat, hem creat un CANAL DE YOUTUBE de Pescadors de Plàstic:

A partir d’aquí, ara que ja tenim tots els resultats recollits, ens posem a treballar per poder analitzar-los conjuntament i valorar com és la contaminació per plàstics als nostres rius. Estigueu atents!