Pescadors de Plàstic a la Primavera per la Ciència 2023

with No hi ha comentaris

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) organitza, el proper mes d’abril, la “Primavera de la ciència”, un conjunt d’activitats de divulgació de la ciència, la tecnologia i la innovació. Aquesta iniciativa té com a objectius fomentar les vocacions científiques i divulgar a la societat els coneixements i els avenços científics i tecnològics, així com la recerca en general, de la UVic-UCC.

En el marc de la “Primavera per la ciència”, des del projecte Pescadors de Plàstic proposem una activitat adreçada a estudiant de secundària, preferiblement de batxillerat, de centres de Vic i rodalies, on parlarem sobre la contaminació per plàstics als rius, i aprendrem a analitzar mostres d’aigua de diferents origens per detectar-ne microplàstics. Podeu trobar més informació sobre aquesta activitat en la següent imatge:

Si esteu interessats en portar a terme aquesta activitat al vostre centre, us podeu inscriure al següent formulari:

Es portaran a terme un màxim de 4 tallers, per ordre d’inscripció. Així que si us interessa, feu com abans millor la inscripció!

Esperem poder compartir amb vosaltres aquesta activitat.