Aposta per la formació en l’àmbit tecnològic, aposta per l’ocupació

L’Escola Politècnica Superior de la UVic-UCC proposa una oferta formativa professionalitzadora en l’àmbit de les TIC, sector amb índex d’inserció laboral elevats i de creixent demanda del mercat, amb formació en programari per a la gestió i planificació de recursos empresarials, més coneguts com a ERP.

Qualsevol entitat o empresa necessita utilitzar sistemes per a l’automatització d’operacions associades a aspectes operatius i productius de forma integral que li permeti avaluar i gestionar fàcilment un negoci, contribuint a la millora dels fluxos interns d’informació, productivitat, servei al client, qualitat o costos de l’empresa. Les empreses cerquen personal format en aquest tipus de programari per incorporar-los per a la implementació, gestió i ús dels seus ERP.

L’oferta que proposem inclou tres programes de postgrau de dos ERP distints:

La formació és Bonificable per la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo, i si t’interessa et podem fer la gestió.

Més informació dels programes en aquesta adreça de correu.