2021-11-09T15:58:15+02:00

BLEARN AUTONOMY

Fostering higher education students’ autonomy through blended learning Start: 01-12-2020 - End: 30-11-2022 Project Reference: 2020-1-FI01-KA203-066572 Programme: Erasmus+ Key Action: Cooperation for innovation and the exchange of good practices Action Type: Strategic Partnerships for higher education (BLEARN_AUTONOMY) will operate for 24 months starting in November 2020. It experiments with digital, innovative practices that are instrumental to tackle skills gaps and mismatches as [...]

2021-11-09T12:20:24+02:00

LOOP project

Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes Start: 28-02-2021 - End: 27-02-2024 Project Reference: 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY The LOOP project, which aims to contribute to rethinking the teaching career, making it more appealing, is one of the most recent projects coordinated by INOVA +! LOOP stands for empowering teachers personal, professional and social continuous development through [...]

2021-11-09T12:18:16+02:00

Nou instrument musical

Diseño, construcción y validación de un nuevo instrumento musical experimental para el s.XXI. Hacia unas prácticas de la ciudadanía participativas y creativas.   Objectiu: desenvolupar durant 2 anys un instrumentari digital-acústic per a l’accessibilitat a la pràctica musical desvinculada d’elements tonals. IP Lluís Solé Entitat finançadora Generalitat Valenciana (ref. GV/2021/136) Web https://www.uvic.cat

2021-11-24T13:26:18+02:00

Patis Biodivers

L’objectiu del projecte,  liderat per un equip interdisciplinari del grup de recerca Coneixement i Didàctica (CODI) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), és que els nens i les nenes que hi participin puguin tenir una experiència ambiental autèntica. És a dir, que puguin recollir dades ambientals reals, que prenguin decisions a partir d’aquestes dades i que [...]

2023-07-31T10:18:17+02:00
L’escola a la universitat

L’escola a la universitat

El projecte “L’escola a la universitat: un nou context per aprendre a fer de mestre/a” (projecte EU) té per objectiu contribuir a la millora de la formació inicial dels mestres d’Educació Infantil i d’Educació Primària, mitjançant experiències formatives desenvolupades en contextos reals de pràctica dins les aules de la universitat.  El projecte  acollirà a l’alumnat de 4 escoles de Vic, un dia a la [...]

2021-11-02T16:32:29+02:00

Mestres i retroacció correctiva escrita (MERCE)

El projecte “Mestres i retroacció correctiva efectiva” (MERCE) té com a objectiu millorar la competència escrita de l’alumnat del Grau d’Educació Primària a partir de l’impacte de la retroacció correctiva escrita (correccions) que reben durant els estudis universitaris. Tot i que els estudis sobre els tipus de retroacció correctiva en entorns acadèmics i la seva efectivitat són nombrosos en [...]