Per tal de facilitar l’organització de reunions a través de Zoom, s’ha activat un complement al correu electrònic que ens permet programar una reunió zoom o iniciar-la al moment, afegint a un correu nou la informació per entrar i també el link. Permet enviar el correu als participants amb tota la informació mencionada.
Pots modificar al teu gust el nom de la reunió, el dia que serà i la duració que tindrà.
Un cop oberta la aplicació, has d’accedir al calendari, per fer-ho fes clic a la part inferior esquerra en la icona del calendari.
Un cop al calendari, has de fer clic a l’opció de “Nueva cita”.
S’obrirà una pantalla, has de fer clic a l’opció de “Añadir reunión de Zoom”. Has de veure una text semblant al de la imatge.
Nota
El primer cop que hi accedeixis caldrà que inicis sessió amb el compte de la UVic, clicant a “Sign in with SSO” i després quan demani “Enter your company domain” escriure ‘uvic-cat’.
Per enviar la notificació als participants de la trucada, has de fer clic a “Invitar a los asistentes” (1, un cop seleccionat es veurà com a la imatge) i afegir els seus correus de contacte a l’apartat de “Para” (2), un cop fet això ja pots enviar el correu (3).
Per utilitzar el complement des de la web, has d’accedir al correu i a la part inferior esquerre fer clic al calendari.
Un cop al calendari, has de fer clic a “Esdeveniment nou”.
S’obrirà una finestra, has de fer clic als 3 punts de la part superior (1). Seguidament fer clic a Zoom (2), s’obrirà un desplegable i has de fer clic a “Add a Zoom Meeting” (3).
Nota
El primer cop que hi accedeixis caldrà que inicis sessió amb el compte de la UVic, clicant a “Sign in with SSO” i després quan demani “Enter your company domain” escriure ‘uvic-cat’.
Per notificar als participants només has d’afegir el seu correu a l’apartat on diu “Convideu assistents” i un cop fet, ja pots fer clic a “Desa”.
Per a més informació podeu consultar aquesta pàgina web https://support.zoom.us/hc/es/articles/200881399-Complemento-de-Outlook-Microsoft.