TEXLICO a la V Jornada Litcat de grups de recerca en literatura catalana contemporània

with No hi ha comentaris

Divendres, dia 30 d’octubre de 2020, de forma virtual, va tenir lloc la V Jornada LitCat de grups de recerca de literatura catalana contemporània: LITERATURA CATALANA CONTEMPORÀNIA: TRANSFORMACIONS, IMITACIONS I ALTRES FORMES DE REESCRIPTURA. S’havia d’haver celebrat el dia 22 de maig a la Universitat de València i finalment es va fer a través de la plataforma Blackboard Collaborate. Com a membre de TEXLICO, va intervenir-hi Mia Güell, juntament amb Bet Contreras, amb la comunicació titulada «L’adaptació literària: una odissea per a l’alumnat». Van participar-hi representants de dotze grups de recerca en literatura catalana contemporània de diferents universitats, des de Perpinyà fins a Alacant o les Illes Balears.

Vegeu el programa complet a l’enllaç: https://www.uv.es/uvweb/departament-filologia-catalana/ca/novetats-departament/jornada-litcat-grups-recerca-literatura-catalana-contemporania-1285923268074/Novetat.html?id=1286149080553