M. Àngels Verdaguer és convidada a la Universitat d’Alacant

with No hi ha comentaris

El professor Biel Sansano del Dept. de Filologia Catalana/IIFV de la Facultat de Lletres de la Universitat d’Alacant va convidar M. Àngels Verdaguer a fer una conferència sobre Jacint Verdaguer i els Jocs Florals: utilització i mitificació, el dia 12 de novembre de 2019, a les 10 h del matí (aula P08 de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UA).

Àngels Verdaguer va fer un repàs de la trajectòria de Jacint Verdaguer als Jocs Florals de Barcelona, tot justificant per què el poeta se sentia “fill dels Jocs Florals” on “presentí l’obra de la meva vida”. Alumnes de Filologia Catalana i professors del Departament van assistir a la conferència i a la tertúlia posterior, que va ser molt interessant. L’acte va durar més de dues hores.

CARTELLconferènciaJVerdaguer12