Participació de TEXLICO al Col·loqui Feminism (s) and / in Translation de la Universitat de València

with No hi ha comentaris

La tercera edició de Valencia/Napoli Colloquium on Gender & Translation, que enguany tractava el tema Feminism (s) and / in Translation es va celebrar a la Universitat de València el 24 i 25 d’octubre.

Xus Ugarte va participar-hi amb la comunicació “L’enganyosa decrepitud de la puta vieja Celestina. Visió de dues traductores a cavall del nou mil·lenni: Viviana Brichetti (1995) i Aline Schulman (2006)”.

El col·loqui comptava amb una nodrida presència de membres d’altres grups de recerca del Departament de Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades. Així, Pilar Godayol, del GETLIHC, va pronunciar la conferència inaugural. Hi participaren també Teresa Julio, del mateix grup de recerca, i Eva Espasa, del grup TRACTE. Alhora, tres doctorandes van presentar-hi comunicacions: Keren Manzano i Sandra Pérez (GETHLIC) i Mariazell-Eugènia Bosch (TRACTE).