Convocat el III Congrés Internacional Geografies Literàries

with No hi ha comentaris

El 16, 17 i 18 d’abril de 2020 tindrà lloc a Vic el III Congrés Internacional Geografies Literàries, organitzat pel grup de recerca TEXLICO conjuntament amb la Càtedra Verdaguer d’Estudis Literaris i amb el Projecte “Geografies Literàries 3.0 (2019-2020)” de la Universitat de València. El Congrés inclourà, també, les VII Jornades Literatura, Territori i Educació, del grup interuniversitari encapçalat des de la UV, amb participació de sis universitats més de la Xarxa Vives.

El III Congrés Internacional Geografies Literàries ja ha arrencat el seu camí amb la publicació de la Primera circular del Congrés, que conté la crida de participacions i l’obertura del lloc web, a través del qual es pot proposar de fer-hi una intervenció.
La tercera edició del Congrés se centra en tres línies temàtiques, que són:

1. Bases teòriques per a la Geografia Literària
  2. La recerca en Geografia Literària
  3. VII Jornades Literatura, Territori i Educació. Experiències didàctiques en Geografia Literària.

És en aquesta tercera línia on es compartiran bones pràctiques, projectes i experiències educatives amb mapes i rutes literàries provinents de totes les universitats participants en el projecte Geografies Literàries 3.0 (2019-2020) i d’altres centres de qualsevol nivell educatiu.

Es pot trobar més informació sobre el Congrés al lloc web.