Ramon Pinyol i Torrents, nou President de la Secció Històrico-Arqueològica de l’IEC

with No hi ha comentaris

Ramon Pinyol i Torrents, professor emèrit de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, fou elegit el 15 de febrer de 2018 President de la Secció Històrico-Arqueològica de l’Institut d’Estudis Catalans. Pinyol i Torrents, que succeix Josep Massot i Muntaner en el càrrec, ingressà com a membre numerari de l’IEC el 2014.

La Secció Històrico-Arqueològica fou creada el 1911 amb les primeres seccions de l’Institut. Té sis societats filials i aplega investigadors de les àrees d’Arqueologia, Història Medieval, Història Moderna i Contemporània, Història de la Literatura, Història de l’Art i Musicologia. El nou Consell de Govern de la Secció es completa amb Antoni Riera i Melis (Vicepresident), Antoni Simon i Tarrés (Secretari) i Bonaventura Bassegoda i Hugas (Tresorer).