Dins del marc de l’assignatura de Mitjans i Suports de Comunicació els nostres alumnes de 2n del Grau Superior en Màrqueting i Publicitat van visitar aquest mes de maig el plató de televisió de la UVic-UCC per conèixer el funcionament d’aquest mitjà de comunicació.

De la mà de Jan Frigola, director del Departament de Comunicació de la Facultat d’Empresa i Comunicació, el taller de televisió tenia la intenció de crear un entorn d’aprenentatge més efectiu, i des de un punt de vista eminentment pràctic. Els alumnes van poder aprendre competències i adquirir coneixements més enllà de l’aprenentatge formal o teòric habitual, despertant així la curiositat, la creativitat i la col·laboració entre ells.

Aquesta tipologia de sessions maximitzen les oportunitats dels alumnes per aprendre i demostrar la comprensió dels continguts de la pròpia unitat formativa ja que experimenten en primera persona l’ús d’aquest mitjà de comunicació.

Els alumnes han gaudit i han après moltíssim en aquesta jornada a la Universitat, a més a més, van poder apropar-se a les instal·lacions de la UVic i es van interessar pels estudis que ofereix la universitat, obrint així un camp de projecció de la seva futura continuïtat formativa.