Prop de vuitanta assistents van participar en la Jornada de Portes Obertes a la seu de Granollers, que va tenir lloc el 5 d'abril a la tarda.

Prop de vuitanta assistents van participar en la Jornada de Portes Obertes de la seu de Granollers de la UVic-UCC, que va tenir lloc el 5 d’abril a la tarda. La jornada anava dirigida als futurs estudiants del grau en Enginyeria de l’Automoció i del cicle formatiu de grau superior en Màrqueting i Publicitat. L’objectiu de la jornada era proporcionar informació sobre l’oferta formativa, els serveis i els recursos de la Universitat, i resoldre els dubtes sobre beques o sistemes de pagament. Els estudiants interessats provenien principalment de les comarques del Vallès Oriental i Vallès Occidental, i la gran majoria estudiaven batxillerat, cicles formatius de grau superior o cicles formatius de grau mig en el cas del CFGS en Màrqueting i Publicitat.

Els assistents van visitar les instal·lacions de la UVic a Granollers i van rebre l’atenció personalitzada del personal de Màrqueting de la UVic, del Campus Professional i dels mateixos estudiants del grau.