Per què estudiar un cicle?

Des de qualsevol cicle formatiu de grau superior de formació professional inicial, tens accés a la universitat.

Si a més, el grau que vols cursar té moltes similituds amb el cicle que has superat et pots estalviar crèdits universitaris a través de les passarel·les de reconeixement que et poden permetre convalidar un curs acadèmic.

Alhora, des de qualsevol grau universitari pots accedir a un títol de formació professional de grau superior i si són afins sol·licitar al Departament d’Educació possibles convalidacions especials per reconèixer els coneixements ja adquirits.

CFGS en Animacions 3D Jocs i Entorns Interactius

La realització d’aquest cicle dona accés directe i amb un ampli reconeixement de crèdits a graus universitaris de la pròpia UVic com:

CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma

CFGS en Màrqueting i Publicitat

Altres passarel·les

Existeixen moltes altres opcions de passarel·les i reconeixements i les pots consultar aquí