Vine a la Jornada de Portes Obertes presencial del Campus Professional!

Aquest dissabte 15 de maig, se celebra la Jornada de Portes Obertes de la UVic-UCC dirigida als futurs estudiants, a les seves famílies i tot aquell que vulgui conèixer l’oferta formativa de la Universitat, tant pel que fa a graus, cicles formatius com formació contínua.

Pel que fa a cicles la Jornada tindrà lloc a la Farinera de Vic on es donarà informació personalitzada dels cicles formatius que actualment s’imparteixen al Campus Professional de la UVic-UCC.

La sessió tindrà lloc de 9 a 14h i de 16 a 19h i els visitants podran gaudir d’atencions personalitzades sobre accés, preinscripció, matrícula, preus i beques, així com visitar les instal·lacions i gaudir de demostracions i exposicions de treballs dels alumnes.

El campus Professional de la UVic-UCC ofereix una amplia oferta formativa, la qual podràs conèixer en detall en aquesta jornada.

El programa de la jornada inclou les següents activitats:

Hora Títol Punt de trobada
09.00h – 14.00h / 16.00-19.00h Atenció personalitzada de tots els CFGS: informació general, accés, beques, preinscripció i matrícula Campus Professional, La Farinera
09.00h – 14.00h / 16.00-19.00h Demostracions i exposició de treballs: CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma: Webs i Apps per on començo? Campus Professional, La Farinera
09.00h – 14.00h / 16.00-19.00h Demostracions i exposició de treballs: CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius: Anima’t i juga: Animacions i videojocs Campus Professional, La Farinera
09.00h – 14.00h / 16.00-19.00h Demostracions i exposició de treballs: CFGS en Màrqueting i Publicitat: Tasta el màrqueting Campus Professional, La Farinera
09.00h – 14.00h / 16.00-19.00h Visites guiades per les instal·lacions Campus Professional, La Farinera

Pots inscriure’t a la Jornada de Portes Obertes aquí.