Matricula’t abans del 31 de maig i et regalem un projector portàtil!Tens clar que vols fer un cicle formatiu de l’àmbit tecnològic o de la comunicació?

El centre Teknós ja té la matrícula oberta i si ho fas abans del 31 de maig et regalem un projector portàtil!

Reserva la teva plaça als cicles formatius de grau superior de:

Encara no tens clar perquè cursar un cicle formatiu de grau superior?

Estudiar un cicle formatiu de grau superior de la UVic-UCC és una bona opció perquè….

• Aprendràs amb la formació dual, que et permetrà compaginar l’aprenentatge a l’aula i a l’empresa de forma remunerada!
  • Estudiaràs un cicle a la universitat
  • Tindràs accés directe a la universitat amb convalidacions, amb 5 anys pots obtenir 2 titulacions oficials de cicle i grau
  • Gaudiràs dels avantatges de formar part de la comunitat universitària de la UVic-UCC

Per formalitzar la matrícula caldrà que ens presentis tota la documentació que trobaràs al següent enllaç.

Si necessites ajuda o et sorgeixen dubtes durant el procés, pots trucar-nos al 93 881 55 31 o enviar-nos un correu a campusprofessional@uvic.cat.