Ahir dimecres 27 de juny el Campus Professional UVic-UCC va celebrar l’acte de graduació a l’aula magna de la UVic, l’acte fou presidit pel vicerector de recerca i transferència de coneixement el Sr. Jordi Villà, amb la presència de la directora del Campus Professional UVic-UCC la Sra. Núria Barniol i del Sr. Guillem Soldevila director i fundador de BrandYourShoes que va actuar com a padrí de la promoció 2016-2018 dels tres cicles que es graduaven Animacions 3D, Jocs i Entorn Interactius; Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, i Màrqueting i Publicitat.

La directora, Núria Barniol els va valorar molt positivament l’aprenentatge que han adquirit amb aquests dos anys, l’esforç i dedicació que hi han posat i com no, l’evolució personal i professional que cada un d’ells i elles havia fet després del seu pas per les empreses a fer formació dual, i formació pràctica. Finalment els va animar a que no es cansessin de pedalar, que la vida és com anar en bicicleta i que cal avançar per a no perdre l’equilibri.

Guillem Soldevila va dedicar unes paraules als joves, encoratjant-los a continuar endavant i els va donar tot de consells per seguir amb la seva carrera professional, parlant-los del valor de la xarxes de contactes, de la necessitat d’adaptació al canvi, a que cal que siguin creatius, va posar en valor també el coneixement de llengües estrangeres, i la necessitat de veure món i aprendre de tot i de tothom.

Els alumnes, com és costum en aquests actes, van fer uns discursos en representació dels seus cicles, on no hi va faltar el toc d’humor amb algunes aventures de classe, així com la llista de records que s’emporten del seu pas pels centres junt amb unes videoprojeccions tant pel que fa als estudiants del Campus Professional UVic-UCC a Vic com pels estudiants de Granollers.

El vicerector Jordi Villà, que va posar en valor la formació professional impartida des de la Universitat, i com la UVic-UCC fou i és encara avui, una de les universitats pioneres en crear aquest vincle entre el teixit empresarial, la formació professional i la Universitat.

Cada un dels alumnes presents a l’acte va rebre un diploma commemoratiu de la festa. L’ acte va cloure amb el cant de l’himne universitari.

Aquí us deixem fotografies de l’acte

Si te’l vas perdre ets a temps de visualitzar-lo aquí