Comença un nou curs! Comença de nou Pescadors de Plàstic!

with No hi ha comentaris

Les vacances ja han acabat…

Però el setembre ha arribat i amb ell tornem a classe per retrobar-nos amb els nostres companys de classe.

I amb el nou curs també arriba una nova edició de Pescadors de Plàstic. Gràcies a l’ajut concedit per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación, durant aquesta nova edició el projecte Pescadors de Plàstic ampliarà el nombre de punts de mostreig, incloent la part alta del riu Ter i el riu Besòs. Aquesta nova edició estarà enfocada a estudiants d’entre 12 i 14 anys d’instituts propers al riu Ter, Besòs, La Tordera i Fluvià.

Aquesta nova edició s’organitzarà de la mateixa manera que l’anterior, tot i que hi ha novetats, doncs aquest any Pescadors de Plastic entra a formar part de la iniciativa europea de ciència ciutadana Plastic Pirates Go Europe! Així doncs, en aquesta nova edició, hi haurà dos mostrejos, un a la tardor i un altre a la primavera (podeu fer el de tardor, el de primavera o tots dos, segons la vostra disponibilitat i programa ). Els grups interessats en participar, hauran d’omplir el formulari d’inscripció que trobareu a l’apartat “Com participar?” d’aquesta mateixa pàgina web, i un cop formalitzada la inscripció, rebran la guia de treball i tot el material necessari per realitzar el mostreig i formar part de l’equip de Pescadors de Plàstic.

Si esteu interessats , aquí trobareu les instruccions a seguir i també el formulari d’inscripció. També us podeu posar en contacte amb nosaltres, i us contactarem el més ràpid possible. Animeu-vos!