Nova edició de Pescadors de Plàstic!

with No hi ha comentaris

Desprès d’una primera edició del projecte Pescadores de Plàstic marcada per la crisi sanitària de la COVID-19, engeguem un nou curs i també una nova edició del projecte. Gràcies a l’ajut concedit per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación, el projecte Pescadors de Plàstic ampliarà les conques d’estudi durant el proper curs escolar, incloent la part alta del riu Ter i el riu Besòs. Aquesta nova edició estarà enfocada a estudiants d’entre 12 i 14 anys d’instituts propers al riu Ter i Besòs, i s’ampliarà el mostreig també als trams costaners.

Aquesta nova edició s’organitzarà de la mateixa manera que l’anterior, incloent un únic mostreig de camp a la primavera de 2021. Els grups interessats en participar, hauran d’omplir el formulari d’inscripció, i un cop formin part del projecte, rebran la guia de treball i tot el material necessari per realitzar el mostreig i formar part de l’equip de Pescadors de Plàstic.

Si esteu interessats en participar, aquí trobareu les instruccions a seguir i també el formulari d’inscripció. També us podeu posar en contacte amb nosaltres, i us contactarem el més ràpid possible. Animeu-vos!