Comencem a mostrejar el Fluvià!

with No hi ha comentaris

Durant les dues primeres setmanes de març, estudiants de l’escola Pia d’Olot i dels instituts La Garrotxa i Bosc de la Coma, van començar els mostrejos de Pescadors de Plàstic. Concretament, aquests tres centres van mostrejar diferents trams del riu Fluvià per tal de poder avaluar la quantitat i la tipologia de residus plàstics, inclosos microplàstics, tant a la llera com a la ribera del riu. La gran quantitat de residus recollits, la majoria plàstics, ens van servir per adonar-nos d’aquesta problemàtica, i pensar entre tots possibles solucions. Més endavant us presentarem amb més detall els resultats obtinguts!

A continuació us deixem un recull de fotos on es pot veure la bona feina feta per tots aquests investigadors.