Bona rebuda de Pescadors de Plàstic!

with No hi ha comentaris

Després de presentar aquest setembre el projecte Pescadors de Plàstic i començar a difondre’l a escoles i instituts, estem molt satisfets amb la gran acollida que està tenint per part dels centres educatius. Per això volem donar les gràcies a tots els centres per l’interès mostrat i la bona rebuda de la iniciativa, pensada per acostar la ciència als més joves d’una manera pràctica, sota la coordinació del Centre Tecnològic BETA de la UVIC.

Després d’aquestes primeres setmanes de contacte amb les escoles (pròximes a les conques dels rius Tordera, Fluvià i Baix Ter, que es on es faran els mostrejos) ja tenim una vintena d’escoles adherides, i el nombre va creixent! Per a veure-les pots consultar el mapa d’escoles de la nostra web que des de la coordinació del projecte anem actualitzant regularment.
Si encara no ens has confirmat la participació del teu centre educatiu al projecte Pescadors de Plàstic recorda que pots registrar-t’hi a https://mon.uvic.cat/pescadors-de-plastic/com-participar/.

I estigues al cas de tot el que fem!
Si vols estar informat en temps real de totes les nostres activitats, segueix-nos a les xarxes socials de Pescadors de Plàstic. Pots fer-ho via Twitter i a Instagram (@pesca_plastic). T’hi esperem ben connectats!