Skip to content
Escola Universitat Logo
  • Inici
  • Projectes de recerca
  • Equip
  • Escoles
  • Difusió
  • Seminaris
  • Guia
  • Recursos
    • Educació Infantil
    • Ciències Experimentals
    • Matemàtiques
    • Educació Física

Ciències Experimentals

Eines i recursos per gestionar el diàleg a l'aula

Ciències Experimentalsxaviermoreno2025-09-25T11:31:29+02:00

Planificació i intervenció

  1. Checklist per autoavaluar les activitats proposades a la Rutina de compartir idees inicials
  2. Checklist per autoavaluar les activitats proposades a la Rutina de revisió i problematització
  3. Checklist per autoavaluar les activitats proposades a la Rutina d’investigar per obtenir evidències
  4. Checklist per autoavaluar les activitats proposades a la Rutina de construir i defensar explicacions
  5. Checklist per autoavaluar les activitats proposades a la Rutina de síntesi

Per més informació sobre l’ús de les rutines d’investigació en el disseny de situacions d’aprenentatge basades en la investigació dels alumnes, podeu consultar l’apartat de suport pedagògic del blog Fem Ciència.

Reflexió

  1. Funcions discursives, aprenentatge de les ciències i nivells d’ensenyament responsiu
  2. De què parlem a l’aula quan fem ciència?

Projectes de recerca liderats per:

Amb el suport de:

Universitats participants:

Contacte

Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVic-UCC

Carrer Sagrada Família 7
08500 Vic Barcelona

93 881 61 64

Xarxes socials

@UVic_FETEP
@Uvic_GRECC (Grup de Recerca en Construcció de Coneixement de la                                    UVic-UCC)

Copyright 2023 Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Projecte EU L’escola a la universitat: un nou context per aprendre a fer de mestre/a (2020 ARMIF 00007) i Projecte DIALEDU Del currículum a l’aula: eines i recursos per aprendre a guiar la construcció de coneixement a través del diàleg (2023 ARMIF 00026)

Page load link
Go to Top