XESVIC
Assessorament, seguiment i avaluació de les escoles de la XESVIC Inici: 24/11/2024- Final:26/01/2025 Referència del projecte: T-OU182413891 Des del curs 2015-2016, el Grup de Recerca en Construcció de Coneixement [...]
Communities for Sciences (C4S)
Communities for Sciences (C4S): Towards promoting an inclusive approach in Science Education. Inici: 01/10/2020 – Final: 30/11/2023 Referència del projecte: Communities for Sciences (C4S) és un [...]
ImpactLAB
ImpactLAB: Análisis de un espacio de ciencia inclusivo para la primera infancia Inici: 01/09/2023 – Final: 31/08/2026 Referència del projecte: ImpactLAB és un projecte d’investigació que [...]
BLEARN AUTONOMY
Fostering higher education students’ autonomy through blended learning Start: 01-12-2020 - End: 30-11-2022 Project Reference: 2020-1-FI01-KA203-066572 Programme: Erasmus+ Key Action: Cooperation for innovation and the exchange of good practices Action Type: Strategic [...]
LOOP project
Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes Inici:28/02/2021 - Final: 27/02/2024 Referència del Projecte: 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY El projecte LOOP: Empowering Teachers neix amb l'objectiu de [...]
Nou instrument musical
Diseño, construcción y validación de un nuevo instrumento musical experimental para el s.XXI. Hacia unas prácticas de la ciudadanía participativas y creativas. Objectiu: desenvolupar durant 2 anys un [...]
Patis Biodivers
L’objectiu del projecte, liderat per un equip interdisciplinari del grup de recerca Coneixement i Didàctica (CODI) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), és que els nens [...]
L’escola a la universitat
El projecte “L’escola a la universitat: un nou context per aprendre a fer de mestre/a” (projecte EU) té per objectiu contribuir a la millora de la formació inicial dels [...]
Mestres i retroacció correctiva escrita (MERCE)
El projecte “Mestres i retroacció correctiva efectiva” (MERCE) té com a objectiu millorar la competència escrita de l’alumnat del Grau d’Educació Primària a partir de l’impacte de la retroacció [...]









