Portfolio

Educar en i per a la participació: Estat de la qüestió

2025-06-17T23:08:19+02:00

Imatge creada amb IA Educar en i per a la participació: Estat de la qüestió.   Inici:  01/08/2024 – Final: 31/12/2024 Referència del projecte: T-OU182413521   Des de l’Agència Catalana de la Joventut de la Generalitat de Catalunya es proposa a la UVIC-UCC l’elaboració d’un estudi pilot sobre l’estat de la qüestió al voltant de l’educació en i per a [...]

EDUFIRST

2025-06-16T09:35:09+02:00

 Improving Early Childhood Education and Care services (ECEC) for inclusion, equity, community participation and climate justice  Inici:   31/12/2023  – Final: 29/09/2026 Referència del projecte: KA220-SCH-36AB9B94 El projecte EDUFIRST (Improving Early Childhood Education and Care services for inclusion, equity, community participation and climate justice) té com a finalitat donar suport als esforços col·laboratius dels municipis per millorar els seus [...]

LibCommon

2025-06-16T09:34:07+02:00

Universities and Libraries as Commons-Based Innovative Environments for learning, civic engagement and democracy Inici:   01/02/2025  – Final: 31/01/2028 Referència del projecte: 2024-1-EL01-KA220-HED-000255790 El projecte LibCommon té com a objectiu impulsar pràctiques innovadores d'aprenentatge i ensenyament en l'educació superior creant noves associacions amb biblioteques com a recurs comú i centre d'aprenentatge. Aquesta associació entre l'educació formal i no formal busca [...]

XESVIC

2025-06-16T09:33:33+02:00

Assessorament, seguiment i avaluació de les escoles de la XESVIC Inici:   24/11/2024- Final:26/01/2025  Referència del projecte: T-OU182413891   Des del curs 2015-2016, el Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya col·labora amb l’Ajuntament de Vic en el marc del projecte de suport i assessorament a les escoles que formen [...]

Petits Talents científics

2025-06-16T09:25:46+02:00

Petits talents científics Inici:   17/10/2023 -  Final: 30/06/2024 Referència del projecte: T-OU182312291  Petits Talents Científics és un programa de formació i acompanyament en l'educació científica adreçat a mestres d’educació infantil i primària, amb l’objectiu de fomentar pràctiques científiques d'investigació. Impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, EduCaixa [...]

MES

2025-06-16T09:25:15+02:00

Projecte MES (Mentoria Educació Secundària)  Inici:   28/11/2024 Final: 31/07/2025  Referència del projecte:  T-OU182413891   El Projecte MÉS (Mentoria Educació Secundària) és una iniciativa socioeducativa impulsada per la Fundació Antiga Caixa Manlleu i coordinada per la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), amb l’objectiu de prevenir l’abandonament escolar prematur entre joves en situació de vulnerabilitat educativa.  Desenvolupat com a [...]

EFUOLC

2025-06-25T16:51:00+02:00

Estratègies per al foment de l'ús oral de la llengua catalana dins i fora de l'aula dels centres educatius de Catalunya  Inici:   11/07/23  – Final: 30/09/2026 Referència del projecte: EDU145/23/000028 El projecte EFUOLC (Estratègies per al foment de l'ús oral de la llengua catalana) se centra en la creació, implementació i avaluació del programa TuCAT, una iniciativa formativa destinada [...]

Mesures de Resposta Educativa a la Diversitat en les etapes 3-16 a Catalunya

2025-06-20T14:11:33+02:00

Mesures de Resposta Educativa a la Diversitat en les etapes 3-16 a Catalunya: anàlisis crítiques i propostes per caminar vers l'educació inclusiva Dates d’inici i final:  1/6/2025 - 1/12/205   Referència del projecte:  EDU172/25/000006  La finalitat general d’aquesta recerca és identificar i analitzar la realitat actual en relació a les mesures de resposta educativa a la diversitat que s’estan portant [...]

AIGUACCIÓ

2025-06-09T16:27:13+02:00

 Aiguacció Inici:   01/07/2024  – Final: 30/06/2025 Referència del projecte: FCT-23-19084 El projecte Aiguacció, coordinat per la UVic-UCC, neix davant l’augment dels episodis de sequera i la disminució del cabal dels rius, especialment al riu Ter, com a conseqüència del canvi climàtic. Aquesta situació ha provocat, per exemple, una reducció del nombre d’ànecs collverd a la zona per l’augment dels [...]

DIALEDU

2025-06-09T16:27:27+02:00

Del currículum a l'aula: eines i recursos per aprendre a reguiar la construcció de coneixement a través del diàleg  Inici:   14/11/2023  – Final: 31/05/2025 Referència del projecte: 2023 ARMIF 00026  El projecte DIALEDU, és una iniciativa de recerca liderada pel Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), [...]

Go to Top