Imatge creada amb IA Educar en i per a la participació: Estat de la qüestió. Inici: 01/08/2024 – Final: 31/12/2024 Referència del projecte: T-OU182413521 Des de l’Agència Catalana de la Joventut de la Generalitat de Catalunya es proposa a la UVIC-UCC l’elaboració d’un estudi pilot sobre l’estat de la qüestió al voltant de l’educació en i per a [...]
EDUFIRST
yasminakhatala2025-06-16T09:35:09+02:00Improving Early Childhood Education and Care services (ECEC) for inclusion, equity, community participation and climate justice Inici: 31/12/2023 – Final: 29/09/2026 Referència del projecte: KA220-SCH-36AB9B94 El projecte EDUFIRST (Improving Early Childhood Education and Care services for inclusion, equity, community participation and climate justice) té com a finalitat donar suport als esforços col·laboratius dels municipis per millorar els seus [...]
LibCommon
yasminakhatala2025-06-16T09:34:07+02:00Universities and Libraries as Commons-Based Innovative Environments for learning, civic engagement and democracy Inici: 01/02/2025 – Final: 31/01/2028 Referència del projecte: 2024-1-EL01-KA220-HED-000255790 El projecte LibCommon té com a objectiu impulsar pràctiques innovadores d'aprenentatge i ensenyament en l'educació superior creant noves associacions amb biblioteques com a recurs comú i centre d'aprenentatge. Aquesta associació entre l'educació formal i no formal busca [...]
XESVIC
yasminakhatala2025-06-16T09:33:33+02:00Assessorament, seguiment i avaluació de les escoles de la XESVIC Inici: 24/11/2024- Final:26/01/2025 Referència del projecte: T-OU182413891 Des del curs 2015-2016, el Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya col·labora amb l’Ajuntament de Vic en el marc del projecte de suport i assessorament a les escoles que formen [...]
Petits Talents científics
yasminakhatala2025-06-16T09:25:46+02:00Petits talents científics Inici: 17/10/2023 - Final: 30/06/2024 Referència del projecte: T-OU182312291 Petits Talents Científics és un programa de formació i acompanyament en l'educació científica adreçat a mestres d’educació infantil i primària, amb l’objectiu de fomentar pràctiques científiques d'investigació. Impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, EduCaixa [...]
MES
yasminakhatala2025-06-16T09:25:15+02:00Projecte MES (Mentoria Educació Secundària) Inici: 28/11/2024 Final: 31/07/2025 Referència del projecte: T-OU182413891 El Projecte MÉS (Mentoria Educació Secundària) és una iniciativa socioeducativa impulsada per la Fundació Antiga Caixa Manlleu i coordinada per la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), amb l’objectiu de prevenir l’abandonament escolar prematur entre joves en situació de vulnerabilitat educativa. Desenvolupat com a [...]
EFUOLC
yasminakhatala2025-06-25T16:51:00+02:00Estratègies per al foment de l'ús oral de la llengua catalana dins i fora de l'aula dels centres educatius de Catalunya Inici: 11/07/23 – Final: 30/09/2026 Referència del projecte: EDU145/23/000028 El projecte EFUOLC (Estratègies per al foment de l'ús oral de la llengua catalana) se centra en la creació, implementació i avaluació del programa TuCAT, una iniciativa formativa destinada [...]
Mesures de Resposta Educativa a la Diversitat en les etapes 3-16 a Catalunya
yasminakhatala2025-06-20T14:11:33+02:00Mesures de Resposta Educativa a la Diversitat en les etapes 3-16 a Catalunya: anàlisis crítiques i propostes per caminar vers l'educació inclusiva Dates d’inici i final: 1/6/2025 - 1/12/205 Referència del projecte: EDU172/25/000006 La finalitat general d’aquesta recerca és identificar i analitzar la realitat actual en relació a les mesures de resposta educativa a la diversitat que s’estan portant [...]
AIGUACCIÓ
yasminakhatala2025-06-09T16:27:13+02:00Aiguacció Inici: 01/07/2024 – Final: 30/06/2025 Referència del projecte: FCT-23-19084 El projecte Aiguacció, coordinat per la UVic-UCC, neix davant l’augment dels episodis de sequera i la disminució del cabal dels rius, especialment al riu Ter, com a conseqüència del canvi climàtic. Aquesta situació ha provocat, per exemple, una reducció del nombre d’ànecs collverd a la zona per l’augment dels [...]
DIALEDU
yasminakhatala2025-06-09T16:27:27+02:00Del currículum a l'aula: eines i recursos per aprendre a reguiar la construcció de coneixement a través del diàleg Inici: 14/11/2023 – Final: 31/05/2025 Referència del projecte: 2023 ARMIF 00026 El projecte DIALEDU, és una iniciativa de recerca liderada pel Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), [...]