El passat dimecres dia 21 de març es va dur a terme la sessió de tancament que per segon any l’equip de formadores d’Educació Infantil del CIFE, la M. Teresa Feu, la Teresa Vilarnau, la Francesca Davoli i la Berta Vila estan duent a terme amb les escoles de Guissona dins del projecte L’Etapa educativa 0-6 a Guissona: conèixer, interpretar i projectar canvis per transformar l’escola. Un projecte impulsat per l’Ajuntament de Guissona a través de la Regodoria d’Educació i que ha tingut molt bona acollida entre els diferents centres.

El Projecte, del qual ja hem informat en anteriors entrades en aquest lloc, en aquesta darrera sessió d’enguany, la qual va tenir lloc a la Sala de Plens de l’Ajuntament,  els diferents equips van dedicar-se a compartir el treball realitzat als diferents centres durant el curs, amb presentacions a càrrec de cada centre amb la exposició de documentació visual a través de pòsters o panells digitals. És de destacar com a novetat d’enguany la combinació feta entre la presència de les assessores a cada centre amb la visita a centres de referència, amb la qual cosa per una banda s’ha intentat donar resposta a les singulars realitats de cada centre i de l’altra compartir mirades, reflexions i futures accions en tant que centres que treballen en un mateix poble.

Tot seguit es va obrir un interessant torn de debat, en el qual més enllà de les reflexions compartides les formadores van fer un retorn públic a les escoles.  La sessió es va acabar amb el tancament d’aquesta FASE 2 del projecte amb les 3 formadores de la UVIC-UCC i es van compartir visions de futur i previsions per encarar nous reptes de futur.