Amb un representatiu grup de mestres que han participat als diferents cursos de percussió corporal que en Santi Serratosa està duent a terme des de ja fa alguns anys a través del CIFE creen una interessant coreografia sota el guiatge del conegut músic i percussionista. L’activitat es va dur a terme el passat diumenge dia 4 de març.

Sota el títol de “Creativitat i composició coreogràfica a l’aula”, la trobada pedagògica va tenir com a  com a punt de partida la coreografia que es va treballar el trimestre passat en el curs de percussió corporal organitzat a través del CIFE de la UVic. Amb l’objectiu de desenvolupar la creativitat i la composició musical i coreogràfica, es van treballar dinàmiques i estratègies que van permetre als assistents proposar-se anar una mica més enllà amb els seus alumnes.

La cançó que el batería, musicoterapeuta i expert en precussió corporal, Santi Serratosa, va proposar que es treballés, i amb la qual es va jugar i a partir de la qual es va crear i riure va ser Bohemian Rhapsody de Queen. D’aquesta manera, la jornada va completar-se  amb el rodatge del vídeo de percussió corporal que recollia el resultat final de tota la trobada i que us enllacem a continuación:

El lloc escollit per a la representació d’aquesta interessant coreografia va ser el Recinte La fàbrica, a Sant Miquel de Balenyà, un innovador recinte d’activitats creatives format per tres nuclis: l’edifici de la fàbrica, les granges i el camp. Es tracta d’una iniciativa autofinançada i autogestionada amb vocació de ser un centre d’activitats d’emprenedoria i de creativitat al servei de la comarca d’Osona i, sens dubte, de tot el territori.

En aquests moments i amb més de set edicions del curs a Vic, Olot, Barcelona i Granollers, amb en Santi Serratosa des del CIFE estem ja preparant noves propostes formatives que puguin donar continuïtat i aprofundir la seva formació a la gran quantitat de mestres que s’han format en aquest mètode arreu de Catalunya.