Consulta i seguiment de tràmits acadèmics via URespon

with No hi ha comentaris

Alguns tràmits acadèmics es gestionen des de la plataforma “URespon”. Aquesta plataforma et permet fer el seguiment constant de l’estat de la sol·licitud. Aquí tens una petita ajuda per poder-ne fer un bon seguiment.

Per iniciar el tràmit cal que complementis el formulari corresponent. Els tràmits disponibles per aquesta via els trobaràs a l’aparat “Tràmits” del Campus Virtual.

Un cop complimentat, rebràs un correu electrònic (compte UVic) amb les dades complimentades com a justificant de l’enviament de la sol·licitud.

Automàticament s’assignarà a la Secretaria acadèmica de la teva facultat que en revisarà les dades i, si escau, et reclamarà la informació que cregui necessària.

Per consultar com es troba la teva sol·licitud ho pots fer sempre des de l’enllaç que hi ha al correu que vas rebre quan vas enviar la sol·licitud o bé pots accedir a “URespon” des del Campus Virtual.

Si et demana credencials d’accés, utilitza les mateixes que el Campus Virtual.

Un cop hagis accedit, pots consultar els tiquets directament des de l’opció “Tiquets en curs” (1) o l’opció “Tiquets” (2).

També pots consultar els tiquets tancats clicant a l’opció “Resolt” o “Tancat”.

Aquí veuràs la relació de sol·licituds que tens en curs:

Clica sobre la que vols consultar i veuràs el detall:

És possible que des de la facultat et demanin més informació per poder resoldre la teva sol·licitud. En aquest cas accedeix al tiquet tal i com t’hem explicat a “Consultar l’estat de la sol·licitud” i utilitza l’opció “Respon” per incloure la informació pendent.

Introdueix la informació a l’apartat “1”. Si cal adjunta els fitxers que faci falta i clica a “Afegir”.

Un cop validada la sol·licitud per prefectura d’estudis o coordinació rebràs un correu perquè puguis consultar la seva resolució.

En aquest punt la sol·licitud encara no estarà tancada. Es tancarà definitivament quan la Secretaria tècnica de la facultat o l’Àrea de Gestió acadèmica validi la resposta de resolució.

Quan es tanqui definitivament rebràs una nova notificació informant de que la sol·licitud està tancada.

En aquest punt, si no estàs d’acord amb la resolució podràs rebutjar-la.