El Campus Professional UVic-UCC ha iniciat un nou curs aquest mes de setembre. Els centres de Manresa, Granollers i Vic ho feien el passat 19 de setembre mentre que el centre d’Olot ho feia tot just la setmana passada.

A falta de les dades finals de tancament de matrícula, es preveu que més de 150 alumnes es formin al llarg del curs 2016-2017 en algun dels 5 cicles formatius que ofereix la UVic-UCC des de l’entorn universitari. La oferta recull un total de 5 cicles formatius, tots de grau superior, i d’àmbits que van des del tecnològic, al sanitari passant pel comerç i màrqueting o la Indústria agroalimentària.

En tots els casos el cicle es pot cursar en format dual on l’alumne aprèn treballant en el sí d’una empresa i percep una borsa de diners en forma de contracte laboral o beca de formació segons els casos.

Com a novetat aquest any s’incorpora un nou cicle a la UGranollers en l’àmbit del Màrqueting i la Publicitat que ha tingut molt bona acollida territorial, i que ha inaugurat la nova seu de la UVic-UCC en aquesta població. Les instal·lacions del CTUG, allotjen la nova seu i estan totalment equipades: mobiliari transformable per adaptar-se a diferents metodologies docents, portàtils, escàner,… sala de reunions i treball. Al llarg del curs es preveuen moltes altres activitats formatives en aquesta nova seu.
Així mateix el cicle de pròtesis dentals de Manresa desplega aquest any el segon curs i el proper mes de juny graduarà els primers protètics dentals.

Finalment els cicles de Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma, Animacions 3D, jocs i entorns interactius i Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària que ja van graduar la primera promoció el curs anterior continuen incorporant joves en formació en el mercat laboral a través dels seus sistemes de formació dual.
Durant aquest proper mes d’octubre es preveu la realització d’un acte inauguració de curs per a tota la comunitat de formació professional de la UVic-UCC.