Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2016 i en commemoració de l’Any Internacional per l’Entesa Global, la UGranollers (seu de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya a la capital del Vallès Oriental) ha organitzat el visionat del documental “Freightened. El preu real del transport marítim”.

L’acte tindrà lloc el proper dilluns, 14 de novembre, a les 10h, a la sala d’actes de la UGranollers (Edifici CTUG. Recinte Roca Umbert. C/Mare de Déu de Montserrat, 36. Granollers).  L’esdeveniment s’adreça, especialment, als estudiants dels cicles formatius del Campus Professional Teknós, tot i que es tracta d’una activitat oberta al públic i gratuïta.

El reportatge, amb una durada de 52 minuts, és una coproducció catalana amb projecció internacional que sacseja les consciències dels individus, acostant-los al consum responsable. A més, el material visionat constitueix una clara denúncia d’aspectes laborals i mediambientals propis d’aquest tipus de transport, peça clau del fenomen de la globalització.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA: infougranollers@uvic.cat