Aquest mes de juny i juliol torna el Campus tecnològic de Teknós amb dues propostes clarament diferenciades. D’una banda, s’ofereixen una o dues setmanes d’activitats adreçades a joves d’entre 13 i 18 anys que s’interessen per la tecnologia. Durant el taller aprendran robòtica, programació, drons i impressió 3D, i desenvoluparan un projecte integrat en què treballaran competències tecnològiques, però que també els ajudarà a desenvolupar les capacitats imprescindibles avui dia per treballar en equip. Els alumnes poden optar per participar-hi durant dues setmanes o per fer-ho només una setmana, segons les possibilitats de cadascú. I el repte a resoldre serà adaptat als coneixements de cada estudiant.

El curs s’ofereix en dues setmanes. L’alumne pot assistir, independentment, a una de les dues setmanes o ambdues, ja que les temàtiques són diferents i estan organitzades per tal que aquells estudiants que hi tinguin interès puguin assistir a la totalitat de la proposta o a alguna d’elles, indistintament.

Del 26 al 30 de juny, de 9h a 13h (20 hores). Els alumnes hauran d’aprendre a utilitzar una impressora 3D per a la realització d’un prototip de producte d’una empresa de màrqueting i transport, així com el timbre de l’empresa. Aprendran a controlar una placa Arduino amb motor i sensors, controlar un robot de tecnologia Mindstorm Ev3 i pilotar un dron per aconseguir distribuir de forma sostenible i eficaç el producte dissenyat.

Del 3 al 7 de juliol (excepte el dia 5 festiu a Vic), de 9h a 13h (16 hores). Els estudiants tindran el repte d’ajudar al cos d’agents rurals en un rescat simulat d’un grup d’excursionistes. Per aconseguir-ho, hauran d’aprendre o seguir-los ampliant aquells que ja hagin assistit a la primera setmana. Igual que en l’anterior ocasió, aprendran a controlar una placa Arduino amb motor i sensors, controlar un robot de tecnologia Mindstorm Ev3 i pilotar un dron i aconseguir localitzar i rescatar els excursionistes extraviats.

Laravel & VueJS: Desenvolupament Web
D’altra banda, del 10 al 14 de juliol, de 18h a 21h, també s’organitza un segon tipus d’activitat per a aquells que ja dominen el desenvolupament web en general (HTML, CSS, JS, PHP, MySQL) i que volen endinsar-se en les últimes tecnologies i metodologies que es desenvolupen en aquest àmbit, com ara Laravel, Vue JS i Node JS, Webpack, Vagrant, PHP7, entre d’altres.