Presentar projectes d’un mòdul formatiu davant de professionals, una motivació afegida per l’alumnatEls estudiants de 1er curs dels CFGS d’Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius i del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma del Campus Professional de la UVic-UCC, i en el marc de la unitat formativa de Prevenció de Riscos Laborals, van tenir l’oportunitat de presentar i defensar les seves propostes de projecte de “mesures per millorar la prevenció de riscos laborals d’una empresa” davant d’un tribunal format per professionals en actiu.

Les presentacions es van fer davant d’un tribunal constituït per Màrius Martí, enginyer, TSPRL (tècnic superior en prevenció de riscos laborals) i docent de la UF; Vicenç Tamborero, Doctor en Periodisme, TSPRL i Josep Mora, enginyer i TSPRL. El tribunal va poder fer el seguiment de les presentacions, fent-ne les preguntes pertinents per poder fer les seves valoracions.

Els treballs que es van presentar van ser d’un nivell molt alt i es va fer en diverses llengües: català, castellà i anglès. Totes les propostes van ser molt ben valorades pel tribunal.

El resultat de les propostes és un reflex clar de la motivació que genera el contacte amb el món professional, quan aquest interactua amb la formació acadèmica en qualsevol modalitat d’aprenentatge.

Aquests treballs són la posada en pràctica dels coneixements adquirits al llarg del mòdul, on s’hi suma la motivació i l’entusiasme de les presentacions davant de públic expert.

Agraïm la coordinació del docent en aquesta activitat i la col·laboració dels Srs. Tamborero i Mora per fer-ho possible.