cfgs o universitat

• Perquè potenciem el treball interdisciplinari dels estudiants i les activitats que abasten diversos mòduls professionals vinculant coneixement i fomentant el treball en equip.
      • Perquè els nostres docents que són professionals en actiu, i formen a l’estudiantat en base a les últimes tendències tant en màrqueting com en comunicació, alhora que participem en conferències i xerrades universitàries.
      • Perquè des de cada una de les assignatures es realitzen activitats de creació, es defensen públicament els treballs i es desenvolupen competències comunicatives, que et seran molt útils en el futur professional.
      • Perquè t’oferim cursar aquest cicle en format de formació dual, retribuïda, compaginant els teus estudis a l’aula amb la formació pràctica a l’empresa.
      • Perquè obtens un títol de tècnic superior i alhora una certificació Universitària.
      • Perquè tens l’opció de continuar estudiant i amb poc més de tres anys obtenir també la titulació de graduat universitari i amb avantatges econòmics.