El Campus Professional analitza la docència online dues setmanes després del seu inici

• Perquè l’alumnat disposa d’un equip complet d’ús individual, que pot utilitzar també fora de l’horari lectiu per seguir millorant les seves habilitats. També disposa de tot el material necessari per a portar a terme totes les assignatures.
      • Perquè la formació d’aquest cicle és 100% pràctica i s’aprèn treballant diferents projectes que poden tenir continuïtat entre mòduls professionals diferents potenciant el treball interdisciplinari.
      • Perquè la incorporació a l’empresa en formació pràctica o dual comença amb una sessió de defensa pública del portafoli personal de l’estudiant davant de les empreses que els acolliran per formar-se.
      • Perquè obtens un títol de tècnic superior i alhora una certificació Universitària.
      • Perquè tens l’opció de continuar estudiant i amb 3 anys més obtenir també la titulació de graduat universitari i amb avantatges econòmics.