El passat mes d’agost, el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport va obrir la nova convocatòria de beques generals a les quals tenen accés els alumnes de cicles formatius de grau superior. Es tracta de la convocatòria de beques per a estudis de nivells postobligatoris universitaris i no universitaris.

Els imports i requisits per accedir a la beca, així com el procediment per fer la sol·licitud, continuen sent els mateixos dels darrers anys. La convocatòria contempla diferents conceptes:

1. Una quantia fixa lligada a la renda de l’estudiant de 1.500 €
  2. Una quantia fixa lligada a la residència de l’estudiant durant el curs escolar de 1.500 €
  3. Una beca bàsica amb un import de 200 €
  4. Una quantia variable d’import mínim de 60 €
  5. I quanties addicionals per domicili insular o Ceuta i Melilla.

La sol·licitud es pot formalitzar fins al dia 3 d’octubre de manera telemàtica a través de la plataforma virtual del propi Ministeri.

Si desitges ampliar la informació sobre els requisits d’accés als diferents imports, consulta la nostra pàgina web.