ualumni

Aquest proper curs 2019-2020, UAlumni ofereix com a novetat les Beques UAlumni a Cicles Formatius de Grau Superior. UAlumni agrupa als titulats de la Universitat per mantenir el contacte dels antics estudiants i oferir-los diferents serveis i avantatges que siguin d’interès i millorin la trajectòria professional dels ja titulats.

Així aquest proper curs, amb l’objectiu de potenciar els estudis de formació professional ofereix les Beques UAlumni a Cicles Formatius de Grau Superior, que consisteixen en un descompte de 500€ de l’import del curs.

Aquestes beques tenen com a objectiu esdevenir una ajuda per als estudiants que volen accedir a un Cicle Formatiu de la UVic i van dirigides a estudiants que vulguin accedir als cicles de: Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, i Màrqueting i Publicitat impartits al Campus Professional de la UVic-UCC.

Les Beques UAlumni a Cicles Formatius de Grau Superior estan finançades per l’Obra Social ‘La Caixa’.

Si t’interessa podràs presentar la documentació requerida a partir del 14 de setembre directament a la secretaria del centre, consulta’n les bases aquí!

I, si t’interessa però encara no t’has matriculat, consulta’ns la disponibilitat de places als diferents cicle.