Matricula’t i aconsegueix un projector portàtil de regalMatricular-se abans del 31 de maig té premi

Si tens clar que faràs un cicle formatiu de l’àmbit tecnològic o de la comunicació, el centre Teknós ja té la matrícula oberta, et pots garantir la plaça per al proper curs en els cicles formatius de grau superior de:

• Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius Si t’agraden els videojocs, les animacions 2D o 3D i el desenvolupament de productes audiovisuals, multimèdia i interactius.
      • Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma També de l’àmbit tecnològic, per aprendre a desenvolupar i implantar aplicacions informàtiques multiplataforma, programar i gestionar bases de dades, o qualsevol aplicació empresarial.
      • Màrqueting i Publicitat Si t’apassiona el món del màrqueting o la comunicació, aprèn a dissenyar estratègies de màrqueting: conèixer el consumidor, els nous mitjans i suports per a la promoció (brand content, social media).

Matricula’t abans del 31 de maig i aconsegueix un projector portàtil d’imatges!

Per què estudiar al Campus Professional UVic-UCC?

Cursar un cicle formatiu de grau superior de la UVic-UCC és una bona opció perquè

• Aprendràs dels professionals amb la formació dual, que et permetrà compaginar l’aprenentatge a l’aula i a l’empresa de forma remunerada!
      • Estudiaràs un cicle a la Universitat!
      • Gaudiràs dels avantatges de formar part de la comunitat universitària de la UVic-UCC
      • Tindràs accés directe a la universitat amb convalidacions, amb 5 anys pots obtenir 2 titulacions oficials de cicle i grau

Per a més informació: info.uvic.cat/cp.