Laura Sabatés, directora de Gran Centre Granollers explica als estudiants de Màrqueting i Publicitat el valor del comerç de proximitat

El passat 28 d’octubre la Sra. Laura Sabatés va fer una xerrada als alumnes de 1er curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat. La directora de Gran Centre Granollers va explicar totes les novetats de l’associació, detallant-ne les accions més destacades de la seva trajectòria, i sobretot de com aposten per la diferenciació, per la creació de valor afegit, i per una marca forta i reconeguda.

Els alumnes van poder escoltar  de primera mà com funciona una associació de comerciants i el perquè de la seva creació. L’associacionisme forma part del temari de la unitat formativa d’organització comercial, i del mòdul de polítiques de màrqueting de primer curs del cicle.

Els alumnes han manifestat una gran interès per l’activitat i per ells ha estat un gran descobriment conèixer la tasca de l’Associació de comerciants.

Us en detallem algunes reflexions, destacant-ne els punts forts per part de l’alumnat:

• “Saber que hi ha una agrupació que intenta donar importància a la ciutat,  i que donen un espai on volem fer créixer a les empreses. Els interessa sempre buscar el que vol el consumidor i no només el que fan a la competència.”
  • “ Intentar anar més enllà del que un comerç individual et pot donar. Els comerços de Gran Centre Granollers s’ajuden, ja sigui fent una distribució dels comerços, sigui estudiant per on es mou més la gent i fent activitats on donen l’oportunitat de fer visible els petits comerços. “
  • “Treballar perquè no siguin oblidats els comerços de carrer.”
  • “Tenir sempre la intenció de que el consumidor es senti proper en tot moment i tingui un comerç a on anar per veure els productes i no quedar-se només amb el comerç on-line. “
  • Intentar diferenciar-se  sempre de la competència, però sempre mantenint l’essència dels que van obrir i crear aquesta associació.

Els alumnes van gaudir molt de la xerrada ja que els va donar la possibilitat de conversar amb una professional que els va motivar molt per seguir amb entusiasme els seus estudis.

La professora Marta Costa n’ha fet una valoració molt positiva destacant que Gran Centre Granollers és un exemple molt interessant d’Associació de comerciants molt activa i innovadora.

Agraïm a la Sra. Laura Sabatés el seu temps i dedicació i que expliqui el què fan d’una forma molt entusiasta i motivadora pels nostres estudiants.