Formar part del centre TEKNÓS té premi!

Si t’estàs plantejant estudiar un Cicle Formatiu de Grau Superior al Campus Professional de la UVic-UCC, matricula’t abans del 3 de juny i aconsegueix un drone de regal!*

Per què estudiar al Campus Professional UVic-UCC?

Al centre TEKNÓS aprendràs treballant a través de la formació dual, estudiaràs en un entorn d’educació superior amb instal·lacions i serveis universitaris. A més a més, comptaràs amb docents del món universitari i del món professional i rebràs una formació 100% pràctica.

Si t’agraden els videojocs, les animacions 2D i 3D i el desenvolupament de productes audiovisuals, multimèdia i interactius pots cursar el CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius. També en l’àmbit tecnològic pots cursar el CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, per a desenvolupament i implantació d’aplicacions informàtiques multiplataforma, programació, gestió de bases de dades, gestió de projectes, interfícies i gestió d’aplicacions empresarials.

I si t’apassiona el món del màrqueting estudia el CFGS en Màrqueting i Publicitat a Granollers, per dissenyar estratègies de màrqueting: coneixement del consumidor, comercialització (e-commerce), nous mitjans i suports per a la promoció (brand content, social media), productes nous (second screen).

Per a més informació: info.uvic.cat/cp.

*Consulta les condicions a uvic.cat/cp.