Loading Map....

Date(s) - 25/04/2017

UVic-UCC Campus Miramarges i Torre dels Frares

Categories

Les instal·lacions de la UVic-UCC acolliran el dimarts 25 d’abril una Donació Solidària de Sang. La donació es durà a terme al Campus Torre dels Frares ( Unitat mòbil) de 10 a 14h i al Campus Miramarges (laboratori B022 i aula B023) de 10 a 14h i de 16 a 20h. La campanya de la Donació repetirà el lema de l’anterior, “Un donut, una donació”.
La UVic-UCC dedicarà un esforç especial a la coordinació, difusió i promoció de la Donació Solidària de Sang. A banda d’aprofundir la relació amb el Banc de Sang i Teixits de la Catalunya Central, aquest és un exemple més de la implicació de la Universitat en accions que beneficien el conjunt de la societat. Un altre objectiu molt important era incrementar la conscienciació del conjunt del estudiants sobre la necessitat que es facin donants de sang.