Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat han tingut l’oportunitat d’endinsar-se en l’estratègia digital de la UVic de la mà de Mariona Castells, responsable de la Unitat de Màrqueting Digital, i de Carla Roca, de la mateixa unitat. I és que els estudiants d’aquest cicle han assistit a una xerrada de caràcter formatiu sobre la Universitat de la qual formen part i les Xarxes Socials que utilitza.

Durant gairebé dues hores, les ponents han explicat les claus de l’estratègia de màrqueting digital de la UVic. Entre d’altres punts, han fet èmfasi en la necessitat d’identificar l’audiència i d’estar amatents a la realitat canviant de l’entorn digital, així com en la metodologia de l’Inbound marketing i del màrqueting de continguts.

Mariona Castells i Carla Roca han exemplificat la metodologia de l’Inbound marketing – Atracció, Conversió, Automatització, Fidelització i Anàlisi – a través del web d’orientació universitària Preparats, Llestos, Universitat.

Al llarg de la sessió, també s’han donat a conèixer eines de gran utilitat per al dia a dia de la pràctica professional, com per exemple Hootsuite, Canva, Fastory, Typito, Giphy o Piktochart, entre d’altres.

L’activitat enmarcada en el mòdul de màrqueting digital ha estat molt enriquidora per als estudiants i l’han valorat de forma molt positiva.