Els alumnes del primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat han realitzat un taller de ràdio a la UVic Ràdio, l’emissora en línia de la Universitat, en el marc del mòdul formatiu “Pla de màrqueting” dels seus estudis.

Al llarg del curs, els estudiants han treballat sobre determinats productes comercials, dels quals n’han analitzat aspectes com el format, el packaging, i n’han redissenyat eslògans i envasos. Amb aquesta pràctica han afrontat el repte de concebre, gravar i produir una falca publicitària per vendre el producte sobre el qual han estat treballant.

Així doncs, els alumnes han portat a la pràctica professional una de les moltes accions que han contemplat en els plans de màrqueting que han estat elaborant durant el curs.

De la mà del Sr. Sergi Solà, coordinador del Grau de Periodisme de la UVic-UCC, els joves s’han apropat de forma pràctica al món professional per al qual s’estan formant. Al mateix temps, han conegut les característiques de la ràdio com a mitjà de comunicació i les possibilitats que ofereix com a suport publicitari.

Els alumnes del Cicle en Màrqueting i Publicitat tornaran a l’emissora el proper 6 de juny per realitzar un taller de redacció i locució publicitària en anglès, també com a part de la seva formació i els podreu escoltar a través del canal.