El passat mes d’octubre, els estudiants de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat van visitar l’emblemàtic establiment Barbany, de Granollers, per conèixer els reptes actuals del comerç de proximitat de la mà del seu propietari, el Sr. Amadeu Barbany, president durant 15 anys de l’Associació de Comerciants Gran Centre Granollers.

La visita va permetre als joves conèixer les claus d’èxit de l’associació, que és un referent a la ciutat en l’àmbit comercial des de fa més de 20 anys, i van poder conèixer les iniciatives que des d’aquesta associació s’impulsen al voltant de quatre grans eixos: Ciutat, Cultura, Comerç i Solidaritat.

L’activitat va ser altament motivadora i enriquidora per als estudiants. No us perdeu les conclusions que ens comparteixen a través d’aquest document.