Els estudiants de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat  han realitzat, en el marc de la seva formació, un estudi de mercat sobre la població de Granollers i l’han presentat a Judith Benet, gerent dinamitzadora de l’Associació de Comerciants Gran Centre Granollers,

Durant cinc dies, els alumnes van realitzar enquestes a peu de carrer a una mostra de 1.000 persones dividides en diferents franges d’edat amb l’objectiu d’analitzar els canals de comunicació que utilitza la població del Vallès Oriental per informar-se sobre les activitats organitzades per l’associació de comerciants.

En paral·lel, l’estudi també analitza la procedència de les persones enquestades, els dies de la setmana en què acostumen a visitar els comerços del centre de la ciutat, el nivell d’informació de què disposen sobre les accions de l’associació, així com la valoració global que en fan de la zona comercial.

A partir dels resultats de la investigació, els estudiants del CFGS han formulat un seguit de propostes de millora que l’associació analitzarà en la propera junta directiva de l’entitat.