Despertar la creativitat: un curtmetratge amb Stop MotionEls estudiants del CFGS de Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius requereixen en la seva formació desenvolupar habilitats creatives per generar animacions en 2D i 3D i productes audiovisuals multimèdia interactius.

Enguany, els alumnes de primer curs de l’assignatura d’animació amb el mestratge del professor, realitzen, com a treball final de la unitat formativa, la producció d’un curtmetratge utilitzant la tècnica de Stop Motion. Un projecte complert que els fa participar de l’aprenentatge de tots els conceptes explicats a l’aula. L’alumnat ha de desenvolupar totes les parts del projecte, des de la ideació del guió, la realització del StoryBoard com a prèvia visualització del que es vol gravar, la gravació de fotograma per fotograma del curtmetratge i finalment l’edició i postproducció amb tots els acabats finals.

Els projectes encara estan en procés de creació i l’alumnat hi està treballant. Amb la realització d’aquest projecte, podem veure com se’ls hi ha despertat la creativitat i com s’han buscat i trobat solucions molt interessants. Tot un repte que té com a resultat la creativitat i la motivació.