Des del mes d’agost ha quedat oberta la convocatòria de beques que el Ministeri d’Educació convoca anualment per estudis postobligatoris.

En el cas dels cicles formatius de grau superior i per estudiants de primer curs com a part dels requeriments és necessari que el sol·licitant tingui una nota igual o superior a 5,5 en el títol de Batxillerat o en la prova d’accés per optar a una ajuda per al primer curs. Els alumnes que cursin el segon curs de qualsevol cicle hauran d’acreditar haver superat el curs anterior, o com a mínim, el 85 % dels mòduls als que hagin estat matriculats.

La beca es sol·licita a través de la plataforma virtual del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport i es pot fer fins al 30 de setembre.

Trobareu tota la informació, així com les condicions i plataforma de sol·licitud a la web de Teknós i del Campus Professional UVic-UCC.