Les principals novetats són el Grau en Emprenedoria i Economia Digital, de tres anys, i el Grau en Enginyeria de l’Automoció, que es faran a Granollers. També es presenta el Grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs, amb un pla d’estudis renovat.

La UVic-UCC serà present en vuit espais del Saló per informar sobre graus, formació contínua, recerca i cicles formatius de grau superior, entre d’altres.

Enguany, la UVic-UCC celebra el 20è aniversari amb un conjunt d’actes commemoratius que s’aniran succeint al llarg de l’any.

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) arriba al Saló de l’Ensenyament amb presència en vuit espais diferents per informar sobre graus, formació contínua, recerca i cicles formatius de grau superior, entre d’altres. I hi arriba amb tres nous graus per al curs vinent: Medicina, Enginyeria de l’Automoció i Emprenedoria i Economia Digital, aquests dos darrers a Granollers.

Sota el lema de Campus Professional Universitari, la UVic-UCC i la UAB presentaran la seva oferta de Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) en un mateix estand al Saló de l’Ensenyament. Per al proper curs, la UVic-UCC seguirà oferint els CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, a Vic; Màrqueting i Publicitat, a Granollers; Processos i Qualitat en la Indústria Alimentàriaa Olot; i Pròtesis Dentals a Manresa.

Els cinc cicles s’ofereixen en un entorn universitari i en format de formació dual, gràcies al qual l’alumne aprèn del treball diari en una empresa a través d’un contracte o una beca de formació que li permet cofinançar els estudis.
Coincidint amb el Saló de l’Ensenyament, el dia 22 de març s’obrirà el període de matriculació a aquests cicles perquè els futurs estudiants puguin garantir-se la plaça.

Enguany, la UVic-UCC tindrà més presència que mai atès que juntament amb els espais habituals de formació professional, formació de graus, Saló Futura i Espai Ciència, també comptarà amb tres llocs més a la plaça Univers: una zona dedicada als estudis de CAFE, on els futurs estudiants podran assajar dues de les quatre proves d’accés a aquesta titulació, com el llançament de pilota medicinal i el salt horitzontal; una altra dedicada a “Preparats, llestos,…universitat!”, un programa d’informació general universitària; i per últim, un espai dedicat a nutrició esportiva, on estudiants de la UVic faran avaluacions antropomètriques i donaran consells sobre nutrició per abans, durant i després de fer esport.