El Campus Professional organitza una nova edició de Jornada de Portes Obertes el proper dissabte, 1 d’abril.

Durant tot el dia, els visitants podran gaudir  d’un ampli ventall d’activitats i exposicions de treballs d’alumnes dissenyades per donar a conèixer l’oferta de cicles formatius de grau superior del proper curs 2017-18, així com els serveis que s’hi ofereixen. A més, aquest dia també es podrà formalitzar la matrícula per garantir la plaça per al curs vinent.

La jornada tindrà lloc a l’edifici de La Farinera de Vic, de 9h a 14h i de 16h a 19h, i durant tot el dia, els visitants podran gaudir d’atenció personalitzada, visitar les instal·lacions i participar en tallers i xerrades específiques dels cicles que s’ofereixen a totes les seus del Campus Professional, Vic, Granollers, Olot i Manresa en els àmbits de la Tecnologia, la Comunicació, la Indústria Alimentària o la Salut Dental.

El programa de la jornada inclou les següents activitats:

• Programa el present i assegura’t el futur – CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma.
  • Animacions, Jocs i Aplicacions – CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius.
  • Màrqueting i Publicitat, que no t’ho expliquin. Viu-lo! – CFGS en Màrqueting i Publicitat.
  • Coneix la millor recepta per al teu futur – CFGS en Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.
  • CFGS en Pròtesis Dentals

Inscriu-t’hi  i coneix els nostres cicles formatius de grau superior que es desenvolupen en format dual i en un entorn universitari.