Aquesta setmana, gran part dels estudiants del Campus Professional de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) han reprès l’activitat acadèmica. Els alumnes dels cicles d’Informàtica, Imatge i So, així com els de Màrqueting i Publicitat, van iniciar el curs el proppassat dilluns. En els propers dies, faran el mateix els estudiants d’Indústries Alimentàries i Salut Dental.

Cal destacar, però, que no tots els alumnes de segon curs han reprès l’activitat formal al centre atès que aquells que estan estudiant el segon curs dels cicles en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius i en Màrqueting i Publicitat estan endegant el seu període de pràctiques i de formació dual, o es troben en plena fase d’inserció realitzant entrevistes a les empreses que hi col·laboren. La resta d’estudiants de segon dels cicles en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària compaginen, ja des del curs anterior, l’activitat acadèmica a l’aula amb l’activitat formal a l’empresa com a part de la seva formació dual.

A l’espera del tancament definitiu de la matrícula, es preveu que aquest curs 2017-2018 al voltant d’uns 150 estudiants es formin en algun dels cinc cicles de grau superior que la UVic-UCC ofereix en el marc d’un entorn universitari.
Aquest curs, a més, es graduaran els primers tècnics superiors en Màrqueting i Publicitat formats a la seu d’UGranollers.

Properament, com cada any, s’organitzarà un acte formal d’inauguració del curs que englobarà els cinc cicles formatius i les quatre ciutats que els acullen, on hi seran presents autoritats, estudiants, familiars i amics.