01farinera_dia

Està oberta la convocatòria de beques del Ministeri d’educació, cultura i esports pel curs 2014-2015
Fins al 30 de setembre està obert el termini de sol·licitud de beques del Ministeri d’educació Cultura i Esport, els alumnes de Teknós poden fer les sol·licituds seguint les indicacions i les condicions que trobareu resumides en l’apartat de Beques i Ajuts.
Us recomanem que valoreu les possibilitats per tal de poder gaudir dels ajuts que proposen.
El Ministeri d’Educació convoca cada any beques per a alumnes de Formació Professional. En el cas d’accedir a FP, se sol·licita la inscripció com a requisit acadèmic, mentre que es demana un 5,5 en el títol de Batxillerat per optar a una ajuda per al primer curs de FP de cicle superior.
Des del Centre Teknós us mantenim informats i estem al vostre abast per qualsevol dubte.